Anna Anka, Maria Montazami och Agnes-Nicole Winter

Det går ju inte att INTE kommentera Anna Anka! Denna skånska kvinna som är i stora landet USA närmare bestämt Hollywood och representerar oss lilla landet lagom Sverige ... eller?!

Jag hoppas bara inte att hon flashar alltför mycket med att hon är just svenska - för jag vill då inte bli ihopkopplad med de nycker som hon har för sig :)

Men attans så svårt det är att låta bli att titta på henne, det är verkligen som att dras till att behöva sitta och skämmas för hennes skull.

Stackars barnen
- Du får inget godis om du inte ler!
- Ska vi åka hem o berätta för pappa att du grät!
- Nu ställer ni er där och ler fint så vi kan åka hem istället!

Och i nästa avsnitt ska vi få se när hon konfronteras av sitt EX, går därifrån och pekar finger åt honom och dessutom säger att han är ett rävhål! Med hans dotter i famnen .... utan att veta mer så känns det ändå inte som ett bra sätt att hantera en konflikt med ett gemesamt barn?!

Maria Montazami är ju så charmigt långsam och ändå insiktsfull. Hon berättar hur hon jobbar en halv dag med att ställa ut lite blommor och lägga fram lite handdukar och andra dekorationer i husen som hennes man sedan ska sälja och att hon på så sätt har börjat tjäna sina egna pengar. Trots att det förmodligen är maken som förstått att Maria borde må bättre av att göra något annat än att köpa vaser - så han betalar henne för det jobb hon gör! (han betalar alltså fortfarande allt indirekt) :)

Hon har förklarat för oss tittar hur deras ekonomi är uppdelad
- Han betalar allt! Toppen!
- Jag sa att vasen kosta 65 dollar, sen tog jag resten från matkassan, den kostade nog 400 dollar! Dagens tips!
- Det här kylskåpet har jag köpt för egna pengar!


Agnes-Nicole Winter, jag blir inte riktigt klok på om hon har tjänat sin förmögenhet genom att gifta sig rikt och sen kräva hälften vid skiljsmässan eller om hon är så produktiv som hon påstår och har tjänat hela sin förmögenhet på sitt filmproduktionsbolag..? Filmen som man fick se trailer på igårdagens avsnitt var ju skrattretande dålig, inte ens B-rulle!  Däremot är hon nog den som säger minst dumma saker i alla fall :)

- Jag får de här kläderna för då gör jag reklam, jag är deras lilla reklampelare!



Jag är i alla fall hooked - kommer slaviskt följa denna serie då det är så skönt att se på dessa olika damer med sina knasiga ideér.

Tittar du på serien?

//eVis

 


Kommentarer
Postat av: Lise-Lott

ABSOLUT, jag sitter och kisar bakom kudden i soffan.. ömsom skratt och pinsamheter.. men helt underbart!!

2009-09-29 @ 09:38:09
URL: http://minafyravaggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0