Cirkeltränigen igår

är så grymt rolig och jag känner att jag verkligen tar ut mig helt och hållet. Tur att det inte är mer kondition än vad det är för det hade jag aldrig orkat :)

Idag har jag så där lagom skön träningsvärk så i morgon blir det väl ännu värre. Känner inte magen lika mycket som efter förra gången, men benen - jösses mina ben. Men det är bra, det sägs ju att benen är de största musklerna och kör man mycket ben så förbränner man alltså mer oxå :) Kanske därför spinning är så bra för det pumpar ju både igång hjärtat och det är i princip bara benmusklerna som jobbar.

Kom hem ca halvåtta - hjärtat låg till sängs och tjejerna hade inte fått någon middag så jag drog iväg med dem till Kista Centrum och käka middag. Sååå perfekt att de har öppet till 21:00 varje kväll!! UNDERBART - älskar foodcorner då alla kan få den mat de vill ha men ändå sitta tillsammans :)

Hem o slänger mig i sängen efter att ha pratat både med svärmor och mamma

Tränade du nåt igår?

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0