Det vart mörkt mörkt ...

...men man vänjer sig väl igen kanske haha

Jag fick en hint redan när jag gick i nian av en av mina klasskamrater, han sa att jag bytte frisyr lika ofta som en annan byter kalsonger... hrm på äldre dagar har det kanske blivit färg snarare än fristyr ...

Så här ser jag i alla fall ut nu och hjärtat är glad igen - han gillar mig bäst som mörk, och jag tror attan mig att jag trivs bäst som mörk oxå. Känner mig lite sluskigt hillbilly i det allt för ljusa och mellanblond är svår att hålla och hitta en färg som inte blir orange eller grön.. (eftersom jag gör det själv)

De yttersta topparna är så klart lite mörkare än vad det är i botten eftersom de var solblekta men jag får väl gå o klippa till det och så blir det oxå bra :)

Lite förvånad ser jag ut - har jag själv inte fattat att jag är mörk?! haha

//eVis

Kommentarer
Postat av: annika

Det blev kaanoon! Måste nog också säga att brunt e snyggast på dej!!kram kram

2009-09-22 @ 11:54:41
URL: http://momtofour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0