Gårdagen

Körde boxning med M på eftermiddagen - grymt roligt och otroligt skönt efteråt. Erik körde "jacki chan" övningen som jag och L brukade kallade den när vi körde boxningen tillsammans och det tar såååå hårt på rumpan och konditionen, men jag lyckades faktiskt göra fler än förut :)

Snabbdusch sen påväg hem - hämta bilnyckeln och iväg till Wirge för att fixa naglarna - nöjd som vanligt när jag går därifrån. Nästa gång får jag åka till Wirges nya lokal som hon har fixat, ska bli spännande.



Hem köpte lite mat på vägen hem och slängde i mig det och sen sova !!

Jag tror att jag håller på och får lite ordning här oxå - men det är mycket kvar.

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0