Helgen

Min lördag gick åt på cupen i Sollentuna tillsammans med lilldottern, efteråt åkte vi och stordottern till mina föräldrar för att äta lite lunch och sen kom alla stordotterns kompisar och skulle äta middag och sova över hos oss. Kul med tre extra tjejer hemma :)

Söndag då hade alla planer utom jag - som vanligt känns det som.

Stordottern gick och kolla på fotboll och sen till Grönan med polare, hjärtat tittade oxå på fotboll med sin tränarkollega och lilldottern gick till badhuset med en kompis.

Då tänkte jag att jag åker till VARUHUSET och köper hem lite nya möbler - men de fanns ju inte då jag kom dit så klart så det vart bara en lampa o lite krams o sen hem. SUCK!!

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0