Igår eftermiddag ...

...på cirkelträningen var det helt klart överkroppen som skulle få sig en genomkörare! Just nu känner jag av mina skulderblad som om de är stenar som ligger och skaver på ryggen ...bröstmusklerna känns som tighta gummiband som jag har på helspänn... Kanske skulle stretcha bättre?!




Skönt var det - kände mig otroligt gnällig och klen under själva träningen men jag pressade mig själv framförallt på kondisbitarna för att få hjärtat att pumpa lite extra.

Massagen som jag fick i lördags känns låååångt borta - knutarna är nog redan tillbaka, kanske ska fråga hjärtat om han vill massera lite ikväll. Igår somnade vi bägge efter att ha läst lite bok som två pensionärer :)

Läser du någon bra bok nu?

Hoppas att jag känner ännu mer träningsvärk i kroppen i morgon, då vet jag definitivt att jag tog ut mig trots att jag var lite gnällig.



//eVis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0