Jag har en plan ...

....hoppas bara att jag ska lyckas sätta den i verk oxå ...

Funderar på att köra lite back och stavträning ikväll - lovar inget men jag hoppas på att jag ska genomföra det. Satt nämligen och läste lite av mina favoritbloggar och kom fram till att jag har en superbra backe inte alls långt hemifrån som jag kan powerwalka till och sen köra två eller två intervaller uppför i. Det borde kunna göra ganska stor nytta tror jag  ... hrm måste nästan testa för att se om det är något som jag skulle gilla :)

Lite suddig bild men jaja ni ser ju ändå lite :)



Måste nog skaffa mig en stegräknare igen oxå ... en bra som verkligen fungerar - tyckte det liksom peppade en själv att försöka slå antalet steg man gått på en dag att göra det bättre hela tiden.

Uppdatering: Det vart stavgång till Mosstorpsbacken och två gånger orkade jag upp och ner ;) och sen hela vägen hem igen...

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0