Tisdag

Idag har jag gjort två praktiska saker som jag dragit mig lääänge för att göra, det ena rör bara mig och det andra rör lilldottern.

Nu är sakerna i rullning och jag hoppas givetvist på bästa möjliga resultat.

Tisdag idag och jag ska träna Cirkelträning på gymmet - en timma grymma övningar och emellan blir det kondition, förväntar mig att bli svettig som få och uttömd på fysisk ork, vill knappt kunna shamponera håret efteråt för att jag har tagit ut mig så hårt.... får väl se hur det går.

Till helgen ska jag och lilldottern till landet - ska bli skönt, även om det innebär massa jobb just nu så hoppas jag på att få njuta av lite höstfärger och ren skön luft i alla fall.

Halva dagen har gått och jag bara läääängtar tills den är slut så jag kan sticka till gymmet. Var så laddad för att träna igår men så blev det inte eftersom vi fick hjälp med tapetseringen - så det ska bli skönt att komma iväg i eftermiddag istället.

vad har ni gjort idag?

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0