Torsdag - ytterligare en dag närmre helgen!! ^^

Igår eftermiddag var det som om någon kom och sopade min krop och tog med sig alla baciller. Vart pigg och huvudvärken försvann. Jag har ju sedan länge tillbaka bestämt mig för att jag inte ska äta värktabletter bara för lite huvudvärk, då jag tidigare kunde knapra tabletter som andra tuggade tuggummi. Så det känns direkt då huvudvärken försvinner och jag har blivit grymt medveten om min fysik.

Idag har jag med mig min träningsväska och har tänkt att köra BOX i eftermiddag men jag tror jag kommer bli helt slut - kroppen är på återhämtning fortfarande och jag flåsar då jag kommer från tunnelbanan. O_o

Sen efter träningen så är det raka spåret ut till Åkersberga och fixa mina naglar hos Wige på Yes 4 Beauty jag har gått där ett halvår snart och jag tycker att Wirge är superduktig och otroligt noggrann.

Vad ska ni göra idag?

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0