687

aaaaaa påskhelgen var ju heeelt underbar!!!

Jag har nog inte sovit så mycket som jag gjorde nu i helgen, vi var alla trötta redan vid tiotiden på kvällarna och sov säkert till nio varje morgon!! :) O det var inte bara jag - alla var helt slut ... till och med tjejerna gick och la sig tidigt på kvällarna och tog igen massor av sömn.

Blev angelfiske med knallkork på långfredagen - men vi missa när det nappa o knallen gick av bägge gångerna. Lilldottern åkte skoter och på snowracer efter skotern oxå.

På lördagen åkte hjärtat, pappa och tjejerna till Järvsö och åkte skidor en heldag - fantastiskt roligt att de fick komma iväg o testa sina skidkunskaper igen... kommer definitivt göras om nästa år igen! :)



Undertiden var jag och mamma i stan och kollade affärer och bara hade det soft tillsammans, träffade kusin, med barn och faster. 

Hoppas er helg har varit riktigt härlig oxå

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0