689

tyvärr så gjorde jag mig nog lite ovän med målaren som ska fixa vår lägenhet - dålig dag och kommunikationen krocka från början. Ska ringa o be om ursäkt ... Vi har i alla fall hittat den tapet som vi vill ha i sovrummet som fond - frågan är bara hurvida vi måste sätta den själv eller om dem kan göra det åt oss... det får nog visa sig längre framöver.



Har börjat läsa böcker igen - ren avkoppling!! Har börjat med en ny serie av en författare som jag inte hört talas om tidigare, Carin Gerhardsen - Hammarbyserien, hitintills så är det bra.

 

Dessutom så gjorde jag som terapueten sa åt mig att göra och gick och köpte mig ett skissblock och kolpennor. Första skissen är klar - den pappa vill göra smidestavla av o ha på lillstugan på landet, får leverera den och se om det någonsin blir nån verklighet av det :) I alla fall ett mindre önskemål som lämnat mitt samvete med god utgång ... *lycklig* Ikväll ska vi se på KickAss i Kista - ska bli roligt, vi har inte gjort något roligt med tjejerna sedan helgen trots att det varit påsklov - vi har bara jobbat och jobbat...jaja nu hoppas jag på en supermysig kväll med dem i alla fall.



På lördag ska jag byta till sommardäck - svägerskan ringde o fråga om jag ville göra det på hennes jobb för 100 kr - haha sover Dolly Parton på rygg undrar jag :) klart som korvspad ... Söndag kommer hjärtat och stordottern att spendera på Bosön då det tydligen är någon fotbollsdag med förbundet eller om jag fattat fel - vet inte. Det blir väl att städa då och mysa på eftermiddagen i morgon på badet med lilldottern kanske .. Vad ska ni ha för er i helgen ?? //eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0