691

Igår var jag till Danderydslaserklinik för att se om man ta bort knölen jag har haft vid näsroten - trodde jag skulle på en vanlig konsultation bara men det slutade med att hon tog bort den. Utan bedövning och det luktde såååå äckligt. Det ser ut som en liten krater som är kvar och det kommer att bildas en sårskorpa där snart, ska gå till apoteket och köpa hudfärgad kirurgtejp senare för verkligen alla tittar otroligt mycket haha.

Så här såg det ut igår när jag kom hem ... bilden är klickbar om man vill se i närbild *urk*



Annars är det rätt dött ...

Jo jag gjorde S´s naglar igår - första gången jag gjorde på någon annan, det vart faktiskt riktigt bra och hon blev nöjd själv oxå... hoppas bara att det håller bra nu oxå.

så här blev det ..

himla nöjd faktiskt ^_^

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0