695

ok jag vart låg av samtalet med chefen men det får inte platta till mig så där - nu är jag på benen igen och hoppas på att få jobba och slippa massa märkliga frågor om framtiden som jag inte / aldrig skulle kunna svara på. Livet har blivit alldeles för realistiskt för mig för att jag ska kunna ta dagen för mer än vad den är - full av överraskningar.

Har haft en superskön helg med sol och mycket tid till att bara ta hand om mig själv och de mina - mor o far och S var över på middag i söndags då vi grilla och hade det bara bra tillsammans. Jag fortsätter att bråka med de som ska fixa lägenheten eftersom de numera använder vår lägenhet som uppehållsrum och förråd. Begärt tillbaka mina nycklar till fastighetsförvaltaren från byggfirman och även blandat in VDn för byggfirman i vad som sker. Inte mycket till reaktioner men men det löser sig nog.

Till helgen händer det en hel del roligt, fredag kommer kusin A o hennes blivande man till oss på middag och på lördagen ska jag ut på skoj hela dagen och fest på kvällen - ska bli sååå roligt :)

M o jag har varit ute och gått lite och igår gick vi runt Rönningesjön ett helt varv + lite till, det tog lite längre än vad jag trodde men vi höll ett ganska lugnt tempo men hade stavara så vi har fått oss en genomkörare i all fall, på onsdag ska vi köra samma igen och då följer nog både min lilldotter och Ms lilldotter med på turen. Underbart skönt är det att se hur snabbt det ändå har torkat upp och blivit möjligt att motionera i spåren.

//eVis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0