697

själv är man ju anmäld till vårruset och det blir nog kul, testade att jogga sista halvkilometern efter att vvi gått runt hela sjön i måndags och det gick bra men shit träningsvärk direkt. :) 

Så nu vet jag vad som gäller – bara utöka joggingsträckan varje gång. I sommar har en kille som sommarjobbar hos oss lovat att hjälpa mig med lite styrketräning också :) 

För annars känner jag mig verkligen som en flodhäst på två ben...men jag ska försöka göra något åt det, ändrad kost och mycket mycket mycket motion så blir det nog resultat så småningom. Jag ska dessutom ta ut min pstav nu så jag kanske slipper hormonpåslaget som den ger ... så det blir till att vara försiktig tillsammans med hjärtat framöver hihi...Ska prata sterilisering med barnmorskan som plockar ut staven ... orkar inte längre o jag ska definitivt inte ha fler barn ...så varför inte?


//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0