Letar kläder till ett bröllop

o jag med min storlek har lite fler krav på hur det får o inte får se ut ... nu har jag beställt hem en till klänning, ska prova o sen får vi se om den får hänga kvar eller om den åker tillbaka.

Hittade en supergullig till lilldottern som jag beställde hem oxå - den är svart, men jag tänkte att hon kanske kan få ha det på ett bröllop?

jaja vi får se, den hade så bra pris så hon får nog behålla den ändå som det är ....

I eftermiddag åker vi till landet - jag ska försöka hinna gå till Ica o köpa mig en bok som jag kan läsa på vägen upp och sen njuta av när det blir tid över på landet. I morgon skulle vi tydligen vara med i någon fisketävling på landet - pappa och A ska ut o sätta agn redan tidigit på morgonen.

Vad ska ni göra?

//eVis

Kommentarer
Postat av: annika

Hej gumman,

Svart på bröllop tycker jag funkar om man blandar med nån annan färg, jag hade svart och creme på min brors bröllop. Lycka till med klännings köpen !!

Ha det så skönt på landet och glad påsk!! kram

2010-04-04 @ 11:42:27
URL: http://momtofour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0