Trötta eller?

Igår efter middagen så bestämde sig hjärtat och jag för att åka o ta en fika eftersom hjärtat har somnat lite väääl tidigt de senaste dagarna. Lite lustigt för det är precis som om nu när han jobbar som vem som helst då är han helt slut ... han som "klagat" så på att jag är så trött på kvällarna och då har jag gått o lagt mig runt 22-23, själv går han o lägger sig nu vid 21 hahaha ...

Hur som så tänkte jag att idag är det ju superfint väder och det är lillördag - är det inte dags för första biran på stan i solen då??

Jag hoppas att hjärtat nappar för det vore ett skönt avbrott i vardagen :)

Brukar ni ta ett glas mitt i veckan eller håller ni er till helgerna i bästa fall?

//eVis


Kommentarer
Postat av: P

Härligt!

Jag älskar att ta en öl i solen, på någon trevlig uteservering...oftast blir det ju på helgen, men såhär i starten måste man ju fira in våren! :)



Kram! P

2010-04-15 @ 10:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0