Fyra dagar senare

Så känns det ändå som om de åkte igår - jag har alltså varit familjeledig i fyra dagar, jobbat i ofs men det har varit skönt att få vara helt ensam. Har inte gjort något speciellt alls förutom i onsdags då jag var ute och kollade om söders barer kunde göra Strawberry Daiquairies eller inte. Jag kan rekommendera Studio 54, vädligt god smak men drygaste bartendern jag träffat ...

Så ikväll kommer familjen hem - hoppas bara att de har haft det bra så att dom är nöjda de oxå.

På måndag börjar lilldottern på läger - hon ska gå på Bake ´n kake for fun (tror jag det heter) passar henne som handen i handsken och en vecka innna skolan börjar så kommer kanske rutinerna lite av sig självt. Bra planerat eller hur ;)

Är sommaren slut nu eller? Ibland känns det så - men jag har hört att det ska bli fint väder i helgen så då blir det desperat sista timmarna på beachen för i år kanske ...

Hoppas

Puss o kram
/eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0