The Karate Kid

Jag och Lilldottern var och tittade på The Karate Kid av Harald Zwart med Jaden Smith och Jackie Chan. Filmen är en replika av föregångaren från 1984 men lite moderniserad så klart :) När vi var och såg den hade publiken förmodligen sett fram emot filmen länge för de var väldigt delaktiga i filmen, de applåderade och busvisslade.



Tidigare var vi ju även och såg Inception - den filmen var helt GRYM, den är 2½ timme lång men det kändes bara som om jag satt och höll fast mig i stolen i 20 min... Det händer något hela tiden som gör att man nästan håller andan och ögonen är stora som golfbollar.

HELT KLART VÄRD ATT SE - tror jag ska se den en gång till för att verkligen få med alla detaljer denna gång.

//eVis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0