Nytt år! Nya tider ... Ny blogg?!

Nja men jag vet inte om jag ens kommer att fortsätta - troligen blir det så men det blir nog inte här. Jag vill börja om helt och hållet efter nya året har börjat och den som vill läsa min nya blogg (om jag skaffar någon) får helt enkelt maila mig här [email protected] så skickar jag över den nya adressen på mailen (om jag skaffar någon) har ju inte ens bestämt mig för om jag ska fortsätta eller inte ...

Uppdatering: Nu finns ny adress - men eftersom det är en nystart så får den som vill läsa be om lov, iskallt utvalda får tillgång eller inte.

Hare bäst och lev väl

all kärlek
//eVis

Kommentarer
Postat av: P

Åh, trist om du försvinner från bloggvärlden. Du skriver intressant. Men önskar dig allt gott i framtiden:) kram:)

2010-12-30 @ 18:30:00
Postat av: Anonym

som skrivet - maila mig så skickar jag ny adress om det blir någon ny ^^

2010-12-30 @ 22:59:49
Postat av: eVis

Ny adress finns.. X

2011-01-03 @ 01:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0