Umaning - Dag 17 Mitt favoritminne

Mitt absoluta favoritminne det är när jag var ca 4-5 år och vi firade midsommar med mammas kusin och hennes familj på det sommarställe som det hyrde - jag minns inte vart det var men stället var fantastiskt. Ett stort hus med en ännu större trappa tupp till huset.

På den trappan satt jag med en "gårdsgubbe" som kallades Nisse klockan 04:30 på morgonen och babblade om sjöns alla saker tills min pappa kom ut och undra vad vi höll på med lite småleendes.

Senare dansade vi på vindslogen och jag satt på Lucianos axlar och trots att Luciano är så kort så slog jag huvudet i balkarna ... mindre glad vart jag av det ...

Men sååå mysigt det var där

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0