Utmaning - Dag 12 I min handväska

Det är galet - galet mycket saker i min väska. Jag är förberedd på det mesta, jag har en liten necessär med plåster, värktabletter, sårtvätt mm. Sen har jag en annan necessär med nagelfil, nagelolja o lite annat tjafs.. jag har hemnycklar till mig själv, till mamma och pappa, till bilen och till landet. Jag har solglasögon i ett stort fodral, jag har kamera, jag har handsprit, jag har nässpray, säkert fyra olika läppbalsam, jag har headset till jobbmobilen, jag har en stor plånbok och jag har massor med fler saker som jag inte törs och orkar räkna upp

Som ni förstår så har jag en galet stor handväska ... vilket gör att jag ALDRIG hör mina mobiler när de ringer ... eller så hinner jag inte svara för jag hittar dem inte ^^

//eVis

Kommentarer
Postat av: Birgitta Roven

Har du några pengar i plånboken i så fall är det säkert många som vill ha din väska?

2010-12-02 @ 19:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0