Utmaning - Dag 13 Den här veckan

Men usch måste jag minnas allt ^^ Den här veckan har varit produktiv men stressande eftersom jag var hemma torsdag och fredag förra veckan.

På onsdagen den 1 december gick mitt efternamnsbyte igenom på jobbet så det har ju satt lite snurr på mycket i mitt huvud och på jobbet - men otroligt kul!

Torsdag vart det middag med jobbet efter slutstädning i systemen inför bokslut - mysigt mer lite fnitter och god mat.

Ikväll fredag kommer söstra mi S hem till oss och ska äta lite god mat och kanske stannar över natten, sen tidigt lördagmorgon kommer familjen och hjälper oss med det sista på lägenheten och då får jag även träffa mina smågrodor och njuta av deras sällskap.

Söndag är det tvätta som gäller ... bokat tid i tvättstugan och ska tömma alla korgar i hela lägenheten

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0