652

jaha så har veckan gått halvvägs - jag känner att jag suger på att uppdatera just nu, kan ha o göra med att jag har r ä t t  mycket att göra på jobbet just nu, vilket är mer skönt än oskönt ^_^

Nästa vecka har jag ätit klart penicilin och då är det nya tag på spinningen, börjar redan på måndagen med första passet och sen nästa på torsdagen - ska försöka få med mig M på en promenad på tisdagen oxå.

Hjärtat har haft ett par tunga dagar - mycket kroppsarbete som han inte riktigt är van vid på samma sätt och han är helt plötsligt trött på kvällarna *näemää* Skönt i alla fall för honom att han är på G o att han tycker det är roligt dessutom.

Lilldottern har tagit sista Svininfluensasprutan och jag fick lov att Vabba som igår tack vare det :( hur som helst så är allt bättre idag och lilldottern ska både åka skridskor, gå ut me Musse och träna badminton idag ... ta sig till träningen på helt egen hand dessutom, ska bli kul o se. Jag har preppat och peppat henne full för att hon ska fixa det. Återstår bara o se ifall det går eller inte *håller tummarna*

Med andra ord idag är det lillördag - brukar ni göra något speciellt just för att det är lillördag?

//eVis


Kommentarer
Postat av: P

Nuförtiden firar jag inte lilllördag..men när jag var student, då minsann..då slog vi klackarna i taket :) annars är allt som vanligt här...Lite trassel, känslosvall som vanligt, lite tårar som vanligt. Ska försöka att verkligen ta tag i allt snart.. snart snart.. :) Jag är en mästare på att skjuta upp allt jobbigt. Men från och med april är mitt lilla mål att bara vara lycklig! :) Hoppas du får en mysig helg!

2010-02-04 @ 07:02:10
Postat av: eVis

varför bestämma ett datum, om du är insatt i att du ska göra nåt GÖR det bara utan betänkligheter! Du hinner bara hitta på en hel massa ursäkter och bortförklaringar ... ^_^

2010-02-04 @ 09:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0