653

Allt hade ju självklart gått hur bra som helst för lilldottern, hon hade fixat det galant - trots snöoväder och försenad buss så behöll hon lugnet och gjorde bara det som var planerat!  *stolt*

När hjärtat kom hem var han helt slut och vi lagade mat tillsammans - han låg på spikmattan en stund och sen bestämde vi oss för att åka till hans föräldrar för att fika o prata, det var längesen och massor har hänt som vi tror att de ville prata om :)

På gatan utanför vår port träffar vi M som påminner oss om att hjärtats pappa fyller år - vilket flyt - snabbt in o köper lite choklad och sen iväg ... lyckat och tur att vi träffa M :)

Hem o bums i säng efter att jag slängt i en färg så jag slipper se ut som en randig tiger, hann även göra rent akvariet (vilket var på domedagen) och hänga en tvätt ...

Ikväll ska jag fixa naglarna och tvätta lite till - ingen förprogrammerad tvätt så det blir kort program så då kanske jag hinner två maskiner till och med ...

Vad ska ni göra ikväll?

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0