661

Jobba ute hos kund på eftermiddagen igår, vilket tyvärr visade sig var helt i onödan. Hade blivit kallad till ett möte som jag absolut inte kunde bidra med något till alls och de visade sig att dem inte hade några frågor till mig heller. Måste hitta rutin på att veta om mötena är nödvändiga eller inte i framtiden, blir så onödiga resor och tid som försvinner mer eller mindre.

Kommer hem efter att ha varit och handlat lite och gör en superstor och god lasagne tills resten av familjen kommer hem, de har tidig träning och jag och lilldottern som jag hämtade hos en kompis lägger oss i sängen och tittar på en film tills de andra som sagt kommer hem.

Jag hade dunderhuvudvärk på kvällen så jag somnar tidigt - tidigt !! :)

vaknade i alla fall utan huvudvärken i morse tur var ju det - måste bli bättre på att dricka vatten på dagarna. Idag har jag laddat med två små flaskor med kolsyrat vatten som jag har med mig, jag har ju tyvärr svårt att dricka vanligt dricksvatten för jag tycker det inte är gott helt enkelt.

Idag hände absolut inget så jag tänkte kanske ta en promenad ikväll om det går ... det visar sig senare.

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0