664

Skön dag - vaknar för tidigt av att det droppar, med tanke på vattenläckan som vi har så får jag först panik men inser sedan att det är utanför det droppar. Kommer upp senare och då visar det sig att det är plusgrader ute och det förklarar ju ännu mer varför det droppa utanför tidigare.

Igår var jag och klippte mig i Kista och sedan skrek ett par fina läderstövlar på mig från Bianco - så jag gick in o hämtade hem dem, kunde ju inte låta dem stå där och vara alldeles ledsna och sakna mig. Så nu är vi bägge nöjda, jag och stövlarna  ^_^ 
Bilden blir större om du klickar på den ^_^



Vidare hem till mor o far - behövde tanka lite och fundera lite högt tillsammans med dem, brukar alltid fungera väldigt bra. Pappa och stordottern som var med gick in i datarummet och körde ett läxförhör - stordottern har prov i NO idag.

Sen hem o bara bums i sängen... måste samla mycket krafter inför vad som komma ska. Idag åker hjärtat o hämtar flyttkartonger och flyttgarderober på flyttfirman så vi kan packa lite sånt som man inte vill att flyttfirman ska packa, vi kan även ställa undan saker som vi inte behöver ta med oss men som vi måste flytta för att renoveringen ska funger som det bör.
Det blir ett glas rött till packningen ikväll iaf ^_^



Vad ska ni göra i helgen?
Jag ska som sagt packa och kanske på en cup med lilldottern - beror på om hennes hosta upphör eller inte.

//eVis

 

 


Kommentarer
Postat av: annika

Hej gumman, Hoppas allt e bra med er trots allt stök! Här skiner solen i dag så det känns ju lite bättre då men ska åka och jobba snart så man får inte se så mycket mer av solen i alla fall. Hoppas du får en underbar dag!! kram kram

2010-03-05 @ 10:33:49
URL: http://momtofour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0