2010-01-21

Hjärtat hade handlat och fixat o trixat med födelsedagspresent till lilldottern när jag kom hem (hela dagen har han ränt runt) och så kommer jag ändå hem till dukat bord med färdiga pannkakor och äggsmörgås till middag.

Igår hade vi det så soft och skönt hemma allihopa - lilldottern tjafsade lite så där uppstudsigt men det la sig rätt snabbt när hon hade testat och kommit fram till att det inte är någon idé ...

Vi tittade på

G Force av Hoyt Yeatman en film om marsvin som jobbar som superagenter åt FBI - det säger allt...




och vi tittade på 2012 av Roland Emmerich med bla John Cusack, en "världens undergångs film" som jag har varit superskeptisk till och tack och lov så tittade jag inte på den på bio, för usch vilken dåligt gjord film, jag hade förmodligen krävt pengarna tillbaka om jag varit på bio och sett den!



Sen åkte jag och hämtade min vän M i stan, som hade varit på bankett - hennes avdelning på vårat jobb har vunnit SM i telefoni, med juryns motivering: I en positiv anda och med glatt tonfall förmedlar dessa telefonister tydlig information. I samma goda stil slussar de fram kunden till rätt anknytning. För sin effektiva och förträffliga samtalshantering utses XXXX till vinnare i klassen. De fick en supercool pokal, den kommer att stå i vår reception framöver ... GRATTIS !!



//eVis


Kommentarer
Postat av: Hjärtat

Jag älskar dig mest i världen..:-)

2010-01-22 @ 12:43:02
Postat av: annika

Naw va gullig din man e!!!! Ungarna tittade på 2012 här hemma också , själv vill jag inte ens se, så det va skönt att höra att den va skit... hihi Jag tittade på sommaren med Göran i stället och den va helt ok tycker jag! Ska försöka pallra mej ut och ta en promenad med Flisan nu !! Ha en bra dag !!! kram kram

2010-01-24 @ 12:02:26
URL: http://momtofour.blogg.se/
Postat av: annika

Naw va gullig din man e!!!! Ungarna tittade på 2012 här hemma också , själv vill jag inte ens se, så det va skönt att höra att den va skit... hihi Jag tittade på sommaren med Göran i stället och den va helt ok tycker jag! Ska försöka pallra mej ut och ta en promenad med Flisan nu !! Ha en bra dag !!! kram kram

2010-01-24 @ 12:02:27
URL: http://momtofour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0