634

Oj va fort denna ledighet gick ... har inte fått något gjort alls känns det som, men det är inte riktigt sant.

Hur har ni alla haft det där ute, själv har jag sovit sovit och sovit. Det var välbehövligt eftersom jag tidigare har haft superproblem med just sömnen :)

I morse när jag skulle till jobbet var det dessvärre väldigt svårt att komma upp så jag försov mig en timme. Ikväll ska jag iväg och sola, bada bastu och förhoppningsvis slänga mig i sängen när jag kommer hem - eller så blir det till att måla i stordotterns rum igen (om inte hjärtat har gjort det på dagen idag).

Dags för rutiner igen i alla fall - lilldottern är ledig hela denna vecka men stordottern har börjat skolan idag. Hjärtat är mellan två jobb och ledig (hur länge vet vi inte än) men förhoppningsvis så blir det inte mer än kanske 10 dgr till ...

Kalendern för 2010 är nedladdad och ifylld för januari, nu är det matlistorna kvar sen är jag safe ett tag framöver!


Om ni oxå vill ha den så finns den här hos Pimli

Är ni rutinbundna?

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0