643

Igår hade hjärtat åkt och bytt byrå med M´s mamma, vi fick en stor 6 lådors 160 cm bred malm i ek och K fick en liten 3 lådors 80 cm vit - precis vad bägge ville ha därför gick det så bra att göra den dealen TACK K!! Hjärtat hade oxå åkt och köpt tapeten som var slut igår när han skulle köpa och lim till easy covern. Så nu var det bara dags att fixa upp easy covern på väggen. Vanligtvis så samarbetar inte jag och hjärtat så himla bra - men igår gick det superbra, jag limma, hjärtat mätte och sen hjälptes vi åt att sätta upp och fast den. Inte helt enkelt när man aldrig har tapetserat eller gjort något liknande själv förut. Så en eloge till det goda samarbetet som jag och hjärtat lyckades med igår!

Ikväll kommer papsen hem till oss när hjärtat och stordottern är på träning - han ska mönsterpassa tapeten och äta lite middag med mig och lilldottern :)

Det ska bli sååå roligt när stordotterns rum är klart och jag tror även att hon själv längtar massor tills dess.

Är du duktig på att samarbeta?

Jag ska försöka att lägga upp lite bilder så ni ser hur arbetet framskrider i stordotterns rum ...

//eVis


Kommentarer
Postat av: Lise-Lott

Jaaa... bilder!!



Jag samarbetar alltid bäst med pappa, men ganska bra med herrn också... fast jag tycker att han tänker för mycket, jag vill GÖRA!

Men det är alltid roligare att göra saker tillsammans och få glädjas tillsammans efteråt!

2010-01-20 @ 12:35:21
URL: http://minafyravaggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0