I morgon är det så ÄNTLIGEN dags för mig

att få besöka tatueraren !! ^_^

Jag ska till Märstas Ancient Art Tattoo & Piercing och få ytterligare en del av mitt projekt fullföljt. Det blir kanske bara konturerna och idén lagd på de tre timmar jag har bokat men det är helt ok - det får ta den tid det tar. Jag kommer att lägga upp bilder här så ni få följa hur det går och ser ut ...

Jag längtar redan massor :)

Ikväll ska det förberedas med massor av proteiner och kolhydrater och vatten, god sömn och sen borde jag fixa de timmar med smärta som jag har att vänta mig ...



//eVis


Kommentarer
Postat av: Petra

spännande,tack för din kommentar nu har man tre tjejer hemma och det är så mysigt med bebis:)kram

2010-01-13 @ 23:51:34
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: annika

Spännande gumsan! Märsta e ju bara ett stenkast härifrån så det stället är poppis här , dom e ju så duktiga! Vad ska du gjöra för nåt?? Hur går det för er och lilltjejen?? Har fortfarande problem med datorn därav inget bloggande! Hoppas du får en bra dag , själv jobbar jag kväll men sen e jag ledig fyra dar!!! kram kram

2010-01-14 @ 10:01:08
URL: http://momtofour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0