Sjuk --- har inte haft någon ork!

Har legat i sängen i två dagar och inte orkat göra varken det ena eller det andra. Nu är jag åter på jobbet och har en del att ta igen - men kände att jag måste höra av mig lite här!

Helgen som var gick i ganska lugnt tempo, fredagen var soft lite Let´s Dance där jag blev besviken på Sauk som var stel som en pinne men han har skön stil ^_^

Lördagen kom lillyster S på middag, jag och hjärtat hade haft en blastout innan som inte riktigt lagt sig men när väl M,S och O kom så hade det lagt säg rätt bra. God mat och lite poker.

Söndag vart det tidig uppgång och jag frös som en hund - badminton för lilldottern som gick så där. Förlorade alla matcher och laget alla sina de oxå.

Vad har ni gjort i helgen som var?

Vet ni vad jag ska göra i morgon .... hihi kommer ett eget inlägg om det senare <3

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0