Spinning min nya grej?

Efter att ha firat bägge döttrarnas födelsedagar och ätit klart kakor för året som ska komma så är det dags att börja sitt "nya" liv igen ^_^

I fredags var jag med och testade när f96 tränade spinning på Sats, det var en halvtimme och sedan Core i en halvtimme. Magen fick träningsvärk men rumpan klarade sig förvånade bra så jag bestämde mig för att testa spinning här på jobbet. Sagt och gjort - anmälde mig till gårdagens pass och nu kommer utvärderingen.

50 min spinning på jobbet är en supermöjlighet för mig att förbränna massor av ernergi och kalorier, att dessutom ha möjligheten att göra det just på jobbet är en fantastisk förmån och man får ju inte låta det passera. Jag kände av fredagens pass i 2 min i början sen gick det över - jag vart klart svettig och kände mjölksyran flera gånger i låren. I morse när jag duscha så kände jag i triceps att jag har hållt emot med armarna (även fast man inte ska det) jag har även lite träningsvärk i magen eftersom den skulle man suga in hela tiden. Summa sumarum är att detta fortsätter vi med :) sätter upp mig på torsdagspasset och då gäller ett 60 min pass!!



//eVis

Kommentarer
Postat av: annika

Faan va duktig du e!!!! Själv tänker jag bara tanken på träning och blir helt slut, hihi

Ska alldeles snart dra till jobbet och hoppas att det inte blir så många gater i dag för det e ju sååå j..a kallt att stå ute!! kramisar och ha en bra dag!!

2010-01-27 @ 11:01:05
URL: http://momtofour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0