Haha men va fan haha

För några dagar sen drömde jag att min tidigare väninna L hånade min Lilldotter, vilket kan tilläggas att hon aldrig skulle göra i verkliga livet. Hur som helst i min dröm blev jag rabiat galet arg och kastar en sten stor som min knytnäve rakt på henne, vilket oxå kan tilläggas jag aldrig skulle göra i verkligheten.

Jag berättade igår för hjärtat om min dröm och jag ser hur hans käkar börjar gnaga och frågar varför han verkar sur. Då berättar han att han oxå drömt ett antal gånger om att han fått "sätta L på plats". Han säger oxå då att han tycker hon har varit så orättvis och rent av elak som inte kunnat ge mig en anledning till varför allt blev som det blev. Gulle som blivit lika illa berörd av allt och kanske framför allt för att han såg hur dåligt jag mådde över hela situationen.

Jag tror ändå att många drömmar har sina syften, de är tillför att bearbeta eller förbereda, i detta fall tror jag på förbereda för idag när vi var i Vaxholm och åt middag så gick L med hela sin familj förbi utan att se oss och vet ni vad - jag kände ingenting! Honär pase i mitt liv och jag vet att jag klara mig lika bra om inte bättre utan henne.

Faktiskt ett skönt konstaterande

//eVis

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hopp! låter som du kommit vidare. å kan du gissa, det har jag med!! nytt fokus, nytt liv. underbart. kram p

2010-07-28 @ 09:34:33
Postat av: eVis

UNDERBART! Så glad för dig <3

2010-08-03 @ 22:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0