Reflektioner i vardagen

Jag har verkligen inte något superbehov av att vara social?! Det förvånar mig samtidigt som det gör att jag känner mig stark.

Det är superpackat med folk på stranden och vi känner både en och annan. Jag som förut skulle ha gått och hälsar på alla bara för att låta dem veta att jag var där - ligger kvar och bryr mig inte om ifall de ser mig eller inte, otroligt skönt att vara så så så jag vet inte ens vad det heter, oberoende kanske?!

Det roliga i det hela är att jag vet egentligen inte heller vad det är som har gjort att jag ändrats - bara det faktum att jag ställts inför att vara ensam mycket eller det att jag bara blivit äldre. HAha näe det kan inte vara för att jag blivit äldre för jag blir ju bara yngre och yngre eller hur hihi.

//eVis


Kommentarer
Postat av: Ballerina

Åhh tack så mycket! :)



Härligt att vara lite självständig!! Jag orkar inte heller kallprata med varenda människa ;) Ha en fin sommar!

2010-07-05 @ 10:48:43
URL: http://josefinaballerina.blogg.se/
Postat av: Din Farmor

Det är inte din farmor utan

din svärmor som skriver varför skulle du skämmas för din kropp det kommer du göra om du tatuerar dig mer när du blir äldre då vill du ta bort det där.



pussar vi älskar dig

2010-07-06 @ 19:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0