671

F R E D A G !!!

och idag kommer M över äter middag med oss <3 Han var över på en fika igår oxå men då var inte jag hemma. Eftersom vi vanligtvis bor grannar så träffas vi rätt ofta men nu när vi bor i parhuset så har det inte blivit lika ofta och det märks, vissa människor saknas en när man inte får träffa dem. Ska hur som helst bli skönt o träffa honom igen. Annars i helgen blir det nog lugnt, hjärtat har lovat att sitta på altanen med en kopp kaffe o sola med mig på lördag förmiddag/eftermiddag - sen på kvällen ska han o stordotter spela match - kan jag följa med på.

Sena kvällen på lördag blir jag och tjejerna ensamma - då ska vi mysa som bara vi kan, film, film, fillm, film och återigen film!!  :D

Söndag - vilodag :) undra om vi inte ska åka o våldgästa bror med familj o lämna lite försenade presenter?

Vad har ni för planer för helgen?

//eVis


Kommentarer
Postat av: Anna W

Kul att du hänger med på fotbollen, då ses vi där!

Mysigt med filmkväll

2010-03-19 @ 22:43:13
Postat av: annika

Låter härligt! Förutom att vi måste handla mat så ska jag bara ta det lugnt och försöka bli av med min förkylning!!! I kväll så blir R och jag alldeles ensamma för alla ungar e borta hos flickvänner/pojkvänn/kompis vilket blir rätt sköntdet me ( det blir väl soff sovning som vanligt) hihi kramisar

2010-03-20 @ 13:33:06
URL: http://momtofour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0