681

Färgar håret - ska skölja ur det, ja då går duschslangen sönder! Varför inte?! Toalettstolens spolningsknapp har ju redan gått sönder. Undrar nu bara hur vi ska göra med det - är det vi som ska ersätta det, vi hyr ju bara via försäkringsbolaget, det är ju inte så att det är vi som har slitit på sakerna hitintills...

Måste ändå åka och handla IGEN - Stordotterns plattång har gått sönder och fungerar inte längre, så då kan jag lika gärna köpa ny slang oxå - vi måste ju liksom kunna duscha!

Senare ska jag till min terapeut - hoppas att det hjälper, jag känner mig bättre efter att ha sovit som en galning och bara fått ta det lungt ett par dagar. Blir väl värre med det när jag kommer tillbaka till jobbet, då ska ju allt som har legat i en vecka ändå jobbas ikapp.

Idag ska lilldottern till Globen anexet och spela schackfyran - det är något sorts skoltävling i schack, hon var supernervös igår så vi hoppas det går bra.

Vad har ni för planer för helgen?

Jag har inga speciella - ska träffa A i morgon och ha en mysdag på stan, det är vad jag vet om hitintills.

//eVis

Kommentarer
Postat av: annika

Hej gumman, inte för att det e till nån tröst kanske men nång gång kanske jag kan berätta en helt sjuk story för dej och då kan dú se att en trasig dusch slang och plattång och en fuktskada det kanske inte va så farligt ändå fast det känns jobbit när man e mitt i det. Hoppas i alla fall att DU mår bättre och försök att inte gräva ner dej i problemen. Lycka till med slang och plattång

massa kramar och sov sött

ps håller på att försöka röja runt alla tonåringar här i huset innan jag ska i säng, min lilla kille fyller nämligen 20 i dag!

2010-03-26 @ 23:48:43
URL: http://momtofour.blogg.se/
Postat av: Anna W

Ta kvitton på sakerna som ni köper till huset t ex slangen och sen begär ni ersättning från försäkringsbolaget.

2010-03-27 @ 00:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0