682

Måndag morgon - snozzar två gånger, men kommer faktiskt upp sen. Fixar fram frukost till mig och tjejerna...de hade inte kommit upp om jag inte gått in o väckt dem för det hade inte ställt om sina klockor på mobilerna som även är deras väckarklockor.

jaja nu är jag på jobbet i alla fall - hade super söndagsångest igårkväll, men förberedde mig väl och la in massor av ny musik i mobilen för att sitta och lyssna på. Hela morgonen har jag haft lurarna i öronen och stängt ute omgivningen, jag har ingen som helst lust att "frotera" mig med de övriga här.

Kroppen känns som tung cement det är segt att röra sig och jobbigt att tänka men när jag skriver så kommer det lättare, tror att jag måste skriva mer och mer för att få igång kontoret igen.

Terapeuten tycker jag ska ta fram mitt stafli och börja måla igen ... jag har redan en tavla inom mig som ska ut på duk men den har inte fått tidsutrymme ännu ... kanske är dags nu då?!

japp så får det bli - ska köpa in lite matrial så att jag kan sätta igång igen

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0