För i helvete, hantverkare!!!

Bokat att öppna för fuktmätning/borrning idag på morgonen. Klockan åtta börjar han på våning åtta och sen går neråt - en lägenhet ska ta 20-30 min enligt tidigare protokoll, sen efter skall det sättas avfuktning som enligt samma protokoll skall ta ca 1timme.

Jag väntar snällt i lägenheten men känner att tiden rinner iväg - snurring som jag är så har jag glömt mobilen i huset och kan därför inte se vad klockan är eller ringa någon. Går upp till sjuan och pratar med grannen där som säger att "fuktkillarna" inte fått tag på mig och gett sig av - ber grannen ringa eftersom jag inte har någon mobil, han gör det och de kommer tillbaka.

Det slutar med att jag sitter i lägenheten i över tre timmar istället för i max 1½ timme.  suck!!

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0