jag e verkligen sämst

ber så hemskt mycket om ursäkt - men shit vad det tar på krafterna att gå kurs samtidigt som man ska bolla med hantverkare, försäkringsbolag och nötter till fastighetsansvariga!! 

Orkar inte ens gå in i detalj på hur allt har gåttl.

Nu har vi i alla fall fått alla bekräftelser på resan till Barcelona, vi kommer bo 100 m från stranden och den stranden är huuuur lång som helst - jag längtar redan.

Vi ska på bröllop i sommar och jag har hittat klänning till stordottern, så nu är det bara till mig och lilldottern kvar. Hjärtat har sin ljusbruna kostym som han kommer att ha, med guldigt inslag på bröstfickan och slips.. kommer vara så snygg så ..

Har ni något som ni ser fram emot ?

//eVis

Kommentarer
Postat av: karatemamman

Sommaren!!!!

Kampsportsgalan.

Alla kramar som jag inte har fått än :)



Du är inte sämst!

2010-03-15 @ 21:26:56
Postat av: Anonym

Jag ser fram emot att Åka till Yasuragi Hasseludden i slutet på mars. Robert o jag ska dit alldeles ensamma och bara njuta i 3 dagar.

Sen ser jag självfallet framemot att jag ska bli mormor åt en liten pojke i Juni, och då åker vi till Tyskland.

Härligt för er att åka till Barcelona!

Kram Lena

2010-03-16 @ 10:19:46
Postat av: eVis

Lena - vad underbart! Tänk att få bli mormor ... låter supermysigt. Du måste hälsa den nya lilla familjen, har inte träffat någon av dem på evigheter!



Karatemamman - jag längtar oxå till sommaren, ska bli så skönt att slippa slänga på sig så mycket kläder hela tiden. Här får du en cyber kram kram

2010-03-16 @ 10:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0