Lugn helg

Igår när vi satte oss för att titta på Andra chansen så kom jag på att vi alla var lediga en dag till :) Tänk va skönt, så har jag inte jämnt på lääänge. Annars brukar det vara "shit det är redan måndag"

Idag har vi inte gjort mycket heller - åt lunch i Kista, träffade lite folk och shoppade lite smått. Äntligen en ny väska till stordottern tex och lilldottern fick handla för sitt Lindexpresentkort. Hjärtat är inte helt kry och fick en superdown och vi körde hem honom, sen iväg för att försöka hitta "Luftslottet" att hyra men den var uthyrd ÖVERALLT, så det får bli en annan gång.

Nu ligger jag i badet, lilldottern fixar med massa grejer, hjärtat ligger i soffan och stordotternr hos kompis som hon ska sova över hos inatt.

Imorgon påbörjar jag en ny fyradagars kurs - ska bli superroligt, efter denna gångs tenta blir jag diplomerad*stolt* så jag hoppas det kommer gå bra :)

Hur har er helg varit?

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0