Mår skit - kommer låsa inlägg

Just nu kommer allt ikapp mig - jag gråter konstant när jag inte har något att göra, hitintills har jag fått massor gjort men så fort jag sätter mig ner och bara är så väller kroppen över av salt vatten.

VA I HELA JÄVLA HELVETET!!!

ok ska träffa en terapuet på fredag - tidigaste som fick att få, ringde i panik idag när jag hade lämnat lilldottern på hennes träning och började gråta när hon skulle gå ur bilen och hon sa att hon älska mig. O nu börjar det igen bara för att jag skriver det.

Hjärtaklappning tung andning och panik... ORKAR INTE!!!

För att rensa skallen från sjuka tankar så kommer jag att lås inlägg i framtiden - de är bara till för mig att få utlopp, ni får ha överseende med det.

Älskar att skriva och det hjälper så så får det bli

//eVis

Kommentarer
Postat av: P

Hoppas det blir bättre när du fått någon att prata med. Låt det ta sin tid. Kram//P

2010-03-24 @ 17:45:13
Postat av: Lena

Vad jobbigt du verkar ha det. Jag hoppas verkligen du får någon bra terapuet att prata med, som kan hjälpa dig framåt.Det är så jobbigt att hela tiden gråta, samtidigt är det bra att få ut alla tårar, men det vet du redan, alltid sånt man hör.

Men Eva! det finns ett ljus bakom allt det mörka även om det är svårt att förstå.

Kram Lena

2010-03-25 @ 10:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0