Mötet gick bra

till trots så gick det faktiskt till och med över förväntan, så här när man har fått fundera igenom det. Första timmen gick väl till att lägga skuld och kasta paj - men sen blev det kreativt.

Tidsplan och åtgärdsplan finns - skönt!

I morse ringde en kille från byggfirman som skulle boka in en rörmokare som ska ta bort elementet i sovrummet - redan då förstod jag att det är inte över, det är kriga för sin rätt som gäller. Han hade tänkt att bara ta bort elementet i ena sovrummet eftersom det var vad som stod i den senaste rapporten. Fick förklara för honom att den inte längre är aktuell utan att det är nya instruktioner som gäller efter mötet från igår och att han skulle ta det med sin chef. *suck*

Idag känner jag mig totalt mentalt utpumpad - helt galet trött, men jag ska ut och gå ikväll hoppas jag, har inte blivit av nu så det är dags igen.

Har precis ätit lunch och har hamnat i paltkoma ... hoppas jag tar mig ur det och vänder åter till livet snart ... soft en stund sen nya tag :)



Hur har er vecka sett ut - vad är planen för helgen?

//eVis

Kommentarer
Postat av: annika

Hihi vilken söööt kisse!!!Hoppas du komit ut på en skön promenad !! Ja visst var det skönt att hinna med att träna i går men i dag va jag själv till vårdcentralen för att jag gått och dragit på en jäklans förkylning och läkaren sa att jag absolut inte fick träna :( ... fan fan Men nu blir jag hemma några dar och sen blir det nya tag!Ha det så jätte bra och sov sött!! kram kram

2010-03-18 @ 22:47:40
URL: http://momtofour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0