Ute hos kund

Alltid lika spännande att få komma ut och hälsa på - men nu har jag varit här så mycket så jag tillhör gänget känns det som - härligt! Här är det ju bara killar som jobbar så det känns som förr, det är otroligt skönt att jobba med bara män - tror att det egentigen det jag ska göra. Jag blir så många gånger konfunderad av de olika signaler och spel som kvinnor använder sig av, män är raka på sak och tar inte så lätt illa upp! otroligt skönt

I morgon ska jag på återbesök med stordottern på KS och efter det är det möte med fastighetsskötaren och diverse andra underentrepenörer som ska ha hand om vår lägenhet - hitintills har det ju inte gått så strålande så jag har inte jättehöga förväntningar på hur det slutar. Jag ska dit o göra mig hörd och höra vad övriga har att säga.

Just nu känns det som om jag håller på o närmar min planhalva av livet oxå - förut har jag varit rätt stenhårt placerad på avbytarbänken och kanske till och med lekt matrialare åt laget som varit på planen, men nu är jag påväg in - det är min tur att briljera och få lira lite.

Hur känner ni er i livet just nu - är ni på planen eller står ni o tittar på?

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0