Våren kommer !!!

Sitter ute hos kund och är helt lämnad åt mitt eget öde :) Dem själva har möten och jag får mer än otroligt mycket gjort så jag tar mig lite extra tid att njuta av en ny utsikt.

Här ligger solen på mitt fönster, den värmer genom rutan och jag lyssnar lite extra eftersom i hela landskapet sitter det kanske tre personer med mig inräknat.

Det knastrar och knäpper, det rinner vatten längs stuprännorna som är snön som smälter från hustaket. Så går solen i moln och jag känner att ögonen slappnar av och axlarna åker ner på normal nivå igen.

Koppla av eVis - du har det så förbannat bra ... :)

Nu sprang "kundchefen" förbi i rask takt och säger ett lågmält hallå hallå och sen är han borta igen .. *ler* snacka om kreativ frihet - jag skulle kunna bli konsult vilken dag som helst om alla arbetsplatser såg ut så här


Foto: Jeanette Härsjö, Göteborg


//eVis


Kommentarer
Postat av: annika

HEj gumman, Visst e det skönt att snön smälter!! Låter som en ganska lugn arbetsplats till skillnad från min där vi möter 1000 tals med människor dagligen :( på gott och ont....Hoppas allt e bra med både dej och familjen och lägenheten ( åtminstone på rätt spår ) Sov så gott och kramisar

2010-03-17 @ 22:45:25
URL: http://momtofour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0