702

Ikväll kommer mor o far och ska hjälpa oss att sätta upp lite krokar och hyllor i lägenheten - jag har passat på att köpa lite nytt så det blir fräscht igen!! Lite mer praktiskt oxå ...

Kom idag på att jag inte vet vem som har mina nycklar till lägenheten men jag hoppas att det är förvaltaren som har dem - ska ringa senare och kolla.

Helgen har varit helt underbar - men det tror jag att den har varit vart man än i landet har varit - det var väl en stor sol över hela Sverigen i lördags, shit vilket väder. Idag är det dock lite kallare men strålande sol ...



Har inte så mycket att skriva längre - livet rullar på och jobbet tar mer och mer tid ... så uppdateringarna blir som de blir ...

Hoppas ni har överseende

Kram

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0