Helgen!

blev lite sur i lördags när jag varit i lägenheten och hittade vår tapetserade vägg… mönsterpassningen hade inte målaren direkt lycktas med … kolla bilden



Men det är löst redan – de sätter om tapeten imorron :)

Golvet får vi också lagt, frågan är bara vilket golv nu och vem som ska göra det …. Då är det bara tapeten i hallen och ”hyran” kvar sen är det klart … så det ser ljust ut i renoveringsmörkret …

hann med att träffa en skräddare från Thailand oxå - han kommer att sy upp en kostym i Kashmir åt både mig och hjärtat, sen beställde jag en klänning som jag redan har ångrat färgen på, undrar om det går att ändra?

Helgen i övrigt har varit soft - hur har din varit ?

//eVis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0