men vad händer?

jo ni förstår allt är så bra så bra så bra ... *ler*

Vi har nu bokat hemflytt och vi längtar otroligt mycket till att få flytta hem igen - om två veckor så bor vi hemma igen!! Parhuset i alla ära men jösses så jobbigt det är med grannar så tätt inpå, öppna fönster och man hör ALLt som de säger till varandra och man ser rakt igenom huset om man råkar titta in....

Hjärtat jobbar på för fullt med sitt nya jobb där han dessutom redan har avancerat till chefsposition och levererar lösning eller lösning ... kul att bli uppskattad som yrkesman efter att ha fått "skit" i 17 år av sin tidigare arbetsgivare. Jag är så glad för hans skull att det blev som det blev även fast det faktiskt var otroligt jobbigt innan vi visst hur allt skulle sluta.

Snart är det skolavslutningar, bröllop och jag vet inte allt vad vi ska göra .. såååå skönt att sommaren är här och jag har inte planerat mer än första veckan och den ska spenderas på landet o då har jag beställt fint väder ...

Vad ska ni göra i sommar?

//eVis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0