Träna löpning

Alltså nu måste jag bara få skryta!!!

Shit va jag känner mig stolt och glad över mina egna framsteg på löpbandet :) Började för två veckor sedan och första gånge orkade jag springa 3 min och var sen tvungen att gå i 10 min för att orka springa igen, men jag sprang 12 min första gången av 30 min.

Igår alltså två veckor senare så sprang jag 20 min utan uppehåll av 30 min :)

På tisdag är det dags för Vårruset och det kommer jag nog att gå tillsammans med M - sagt så från början och jag håller mina ord, även om jag skulle vilja prova att springa. Men jag ska fixa att springa rundan som finns här på jobbet när sommaren är slut... den är lika lång som Vårruset.

Så otroligt nöjd med mig själv men ska fortsätta ta det lugnt och inte överanstränga med för lång tid på bandet för då skadar jag väl mig igen ... nu funkar detta både rent tidsmässigt och träningsmässigt så jag håller fast.

Vad gör ni för att bli så nöjda med er själva?

Trevlig helg <3

//eVis

Kommentarer
Postat av: Anna W

Kanonbra jobbat tjejen!

2010-06-01 @ 11:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0