Den där väggen

som så ofta sätter stopp för saker och ting - om man skulle kunna få se den lite tidigare ibland så skulle man kanske inte dundra in i den så ofta. Nu är mina kollisioner med väggen oftast rätt mildra och löser sig med lite feber och sängliggande ett par dagar. Så även denna gång.



Det blir helt enkelt för mycket efter ett tag och då säger kroppen ifrån, min gör det genom huvudvärk i två dagar, direkt efter kommer en låg feber i ett par dagar och tillsist ont i halsen och nästäppa - det slår aldrig fel. Så i torsdags när jag skulle åka till jobbet tidigit och träna vaknade jag istället med feber och ont i hela kroppen. Bara stanna i sängen.

På lördag eftermiddag började jag känna mig bättre och stack faktiskt ut på lite mys me M och bara gick i affärer och kopplade av från allt där hemma, fika o bara var jag, med vuxet och trevligt sällskap - skönt!

Nu idag är det måndag och jag har ont i halsen haft nästäppa i två dagar och väntar bara på att det ska släppa - men nu kör vi igen !!


//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0