Förbannat skit oxå

ja inte ska saker och ting bara rulla på inte - hur enkelt o lätt vore inte det då?! ^^

N´s epidural har de inte gjort något åt - de stängde av den bara helt enkelt men lät den dessutom sitta kvar, en slang som skulle kunnats tagits bort och gjort det lite bekvämare i allt det onda men nej varför då. Dessutom så är den "enda" smärtlindringen som han får morfin - vilket som ni vet han mår illa av. Tänk att behöva ligga med smärta och det enda sättet att bli av med det ger honom klåda och illamående.

Fy fan vilken stark kille han är som orkar och som inte bryter ihop! Jag hade gjort det efter en timme!

Nattpersonalen som kom igårkväll var iaf några som N kunde känna sig trygg och bekväm med.

så till idag

börjar med att det rings på min mobil direkt på morgonen av lilldottern som ska fixa massa me datorn, slutar med att hon sätter igång ett halv världskrig hemma med stordottern och jag sitter på jobbet och kan inte göra ett skit - resultat, en trasig hemtelefon, två döttrar som är på pissdåligt humör och en disträ mor.

N ringer o säger att då jag tänkt o kolla med lunch till honom idag för att få se honom innan vi åker till landet, då ska han till röntgen - så förhoppningsvis så hinner jag dit efter att han röntgats sig. Har inte hört av honom ännu men jag håller tummarna på att han ringer snart. De hämtade honom för 40 min sedan och jag bara bävar för vad han behöver gå igenom nu - hoppas han slipper vrida o vänd o bök o knöl.

Ska se om vi inte kan fixa så han får bli lite ren o fräsch när jag kommer - han tror inte att han fixar att duscha men lite nya lakan och kanske svampa av sig i alla fall. Jag bad honom säga till om det innan han åkte till röntgen så att sköterskorna är beredda när han kommer tillbaka.

Inte lätt att behöva be om så enkla vardagssaker när man är en stor stark man i vanliga fall

Bryt inte ihop nu - fortsätt vara stark

//eVis

Kommentarer
Postat av: Niclas

Jag må vara stark och står ut med saker jag kanske inte borde göra.. Men du Eva är den starkaste och mest omtänksamma personen jag vet..:-) Det du gör för mig är bortom allt du behöver göra men du gör det ändå,, Jag älskar dig otroligt mycket för det du gör bara så du vet,,:-)puss o kram

2010-11-06 @ 14:54:29
Postat av: Alicia <33

Pappa har rätt du är jätte snäll och stark och gör allt för oss. Vi älskar dig mest i hela världen<333

2010-11-06 @ 16:45:17
Postat av: Anonym

2010-11-07 @ 21:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0